
Ja, vi mener 6. oktober 2007, og vi liker det! Håper du også gleder deg.
Vi har bestemt oss for å si ja i Heddal stavkirke kl 13.00 den 6.oktober, og du er velkommen!
Deretter blir det muligheter for litt prat og morro før middagen serveres kl 16.00 i låvekirken. ( ca 200 meter å gå)
På kvelden blir det festligheter, kaker og kaffe til vi ikke orker lenger. Koselig hvis du har lyst å være med å lage fest - premie for beste innslag ;-)
Søndag morgen fortsetter festen med felles frokost i lag. Deretter er det god tur hjem.
Antrekk: Omgivelsene gjør bunad til et passende antrekk, så hvis du har en i skapet må du gjerne bruke den. Men føl deg fri - du blir ikke alene i kjole eller dress.