Vi gifter oss i Heddal stavkyrkje 6 . oktober!

Fredag 5.oktober



Fredag 5.oktober blir det dugnad og vennefest.

Du er velkommen til både dugnaden og festen. Sett av kvelden, så samles vi klokken 19.00 og spiser mat og har det moro.

Har du anledning og lyst kan du komme tidligere på dagen og være med og lage bryllup! Her trengs det hender på kjøkkenet, estetisk sans til festbordet, noen som kan kjøre og bringe og andre som kan rekke ut en hand litt her og der. (Mere info om fest og dugnad kommer senere)