Vi har bestilt sol neste helg vi, og håper Sjefen innfrir ønsket.
Både fredag og lørdag kveld har vi lyst til å ha en programbit ute, og da kan det være lurt å ha en varm jakke på lur!
Antrekk ellers: Omgivelsene gjør bunad til et passende antrekk, så hvis du har en i skapet må du gjerne bruke den. Men føl deg fri - du blir ikke alene i kjole eller dress.
Vi gifter oss i Heddal stavkyrkje 6 . oktober!