Dersom du ikke har fått ordna deg overnatting enda, er det fortsatt god plass på menighetshuset, like ved Stavkirka og festlokalet.
Enkel bedehusstandard, do og tekjøkken.
Vi skaffer noe å sove på, men ta med sovepose sjøl.
(Kommer du uanmeldt, kan det være lurt å ta med et liggeunderlag i bilen)
Det finnes en dusj i Prestegårdslåven like ved, og ellers mange garderober på Høgskolen, ca 8 kilometers kjøretur.
Vi gifter oss i Heddal stavkyrkje 6 . oktober!