Vi gifter oss i Heddal stavkyrkje 6 . oktober!

Overnatting - seint ute?

Dersom du ikke har fått ordna deg overnatting enda, er det fortsatt god plass på menighetshuset, like ved Stavkirka og festlokalet.

Enkel bedehusstandard, do og tekjøkken.
Vi skaffer noe å sove på, men ta med sovepose sjøl.
(Kommer du uanmeldt, kan det være lurt å ta med et liggeunderlag i bilen)
Det finnes en dusj i Prestegårdslåven like ved, og ellers mange garderober på Høgskolen, ca 8 kilometers kjøretur.