Søndag blir det frokost, kaker som er blitt ekstra gode, og raddel (prating) i 2.etasje på Prestegårdslåven kl 10.30 for dere som har anledning.
Har du lyst å få med deg gudstjeneste, er det jo kort vei til Stavkyrkja kl 11.00.
Vi gifter oss i Heddal stavkyrkje 6 . oktober!